zondag 3 februari 2013

Huiswerk ontwijkend gedrag, wishlist, Hongarije || Eva

Hallo, ik moet echt meer gaan bloggen, echt. Ik zit alleen nog maar weinig op m'n laptop waardoor ik het nog wel eens vergeet. Ook ben ik een beetje inspiratieloos enzo dus als jullie ideeën hebben laat het weten! Vandaag heb ik nogal last van huiswerk ontwijkend gedrag wat heel vervelend is als je nog heel veel moet doen maarja, toch doe ik het. Dit soort dingen doe ik dus;

~Filmpjes kijken op youtube
~M'n nagels lakken
~Allemaal oninteressante dingen in m'n dagboek opschrijven
~Op m'n telefoon van alles en nog wat doen
~Zoeken wat ik voor m'n verjaardag wil

Ja, m'n verjaardag dus. Over 43 dagen ben ik jarig en vandaag zoek ik dus een beetje alvast wat ik wil hebben aangezien ik daar altijd te laat mee ben. Ik heb al een paar dingen gevonden.


Als eerste wil ik eigenlijk gewoon veel geld omdat ik graag een cowboysbag wil. 















         


De cd van One Direction omdat ik daar naartoe ga in mei en natuurlijk wel de liedjes moet kunnen 
meezingen ;D                                                                           


De cd van Sandra van Nieuwland wil ik ook graag omdat ik echt heel erg fan van haar ben en haar liedjes echt super mooi vind. Jammer dat ze de voice niet heeft gewonnen!


Ook wil ik iets wat lijkt op dit. Je hebt dan een kabeltje wat je in de ingang van je telefoon doet waar je normaal je oortjes in doet. Dan heb je aan dat kabeltje een dus zo'n ding zitten waar meerdere ingangen inzitten zodat je met meerdere mensen tegelijk van 1 telefoon dezelfde muziek kunt luisteren. Snappen jullie het nog? Alleen wil ik niet zoveel ingangen als op dit plaatje maar gewoon eentje met twee ingangen. 


Masking tape. Dit vind ik echt super gaaf omdat je er van alles mee kunt opleuken :) Deze hierboven komen van de hema en ze zien er super vrolijk uit! Deze wil ik echt ontzettend graag hebben!

Dit was ongeveer wat ik heb tot nu toe. Weten jullie nog leuke dingen om te vragen? Dan zet ik die ook weer op m'n wishlist. Veder zien jullie in de titel nog Hongarije staan. Op school kunnen wij plusmodules volgen op de VWO. Nu is er een plusmodule en als je die gaat volgen dan ga je ook met een uitwisselingsproject meedoen en naar Hongarije gaan. Dit leek mij echt super gaaf en ik gaf me op. Helaas hadden veel mensen zich opgegeven en er waren te weinig plekken voor al deze leerlingen. Er moest dus geloot worden en er moesten 11 mensen afvallen :(. Gelukkig ben ik ingeloot en ik ga dus naar Hongarije waar ik echt heel blij mee ben. Het duurt nog wel even maar als ik geweest ben dan zal ik er zeker iets over schrijven hier! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten