dinsdag 22 januari 2013

Make-up tasje || Eva

Het make-up tasje. Altijd handig! Ik heb er altijd een bij me als ik naar school ga. Gewoon super handig als je haar is ontploft, mascara is uitgelopen of kapotte lippen hebt.  Vandaag zal ik laten zien wat er in zit. Veel plezier met kijken hahaha.





Het make-up tasje is trouwens van de primark.


Ik heb sowieso graag een borstel bij me vooral ik een regenbui over me heen heb gehad of als ik een staart wil maken ofzo.



Mascara en eyeliner om even alles bij te werken af en toe.



Elastiekjes en een schuifje, altijd hadig.

Parfum, van So? kiss me.


Spiegeltje, deze gebruik ik het vaakst om even naar m'n mascara te kijken haha.


Mijn absolute favoriet als het om handcrème gaat. Hij is van het merk oriflame.

Dit zit er op dit moment in, maar het kan morgen zo weer anders zijn want ik prop er altijd van alles in. Wat hebben jullie altijd in je make-up tasje?


1 opmerking:

  1. Ik heb altijd een vintage make-up tasje bij me. Daarin zit altijd een handcreme (favoriet is Helping Hands van Lush), een mascara sample, parfum samples, een concealer, een lipstick (vaak rood), een lippenbalsem van The Body Shop en een sample van Lemony Flutter, ook van Lush.

    BeantwoordenVerwijderen