dinsdag 18 december 2012

Primark shoplog || Eva


Donderdag 13 december was het eindelijk zover. Voor het eerst ging ik naar de primark. De primark in Almere was daar sinds woensdag geopend en ik wou er echt super graag heen. Samen met Maria en nog twee andere vriendinnen. Ik vond het echt super leuk en van de drukte had ik niet eens zo last, ik had het nog veel drukker verwacht hahahaha. We hadden die dag het eerste uur vrij en en daarna maar twee uurtjes les. Dus om half elf waren we al weer vrij en een uurtje later zaten we in de auto. Gelukkig waren we er 's ochtends want toen wij 's middags de primark uitliepen stonden er rijen buiten om alleen al de primark in te mogen. Ik zal nu mijn aankoopjes laten zien. Ik heb leuke dingen gekocht en ik was in totaal geloof ik iets van 47 euro kwijt dus dat valt wel mee.
Dit was onze buit, echt veel, te veel eigenlijk.

Roze, gebreide sjaal | 5,00
Schuifjes en elastiekjes | 1,50 per stuk

Dromenvanger ketting | 3,00

Grote roze borstel | 2,00


bovenste setje nagellak | 2,50
onderste setje nagellak  | 1,90

3 Paar sokken | 2,00
Blauw, doorschijnend shirtje | 8,00
Blauwe, badstoffen pyjamabroek | 7,00
Witte handschoenen met grijze vingertopjes die het doen op het tochscreem van je telefoon, echt heel handig! |1,50 of 2,00 
Setje van een mini borstel, spiegel en kam | 1,50

Toilettasje met strik | 4,00
'
Dit waren mijn aankoopjes, ik ben er heel erg blij mee! Het was een leuke dag, na dat we alles hadden gekocht gingen we nog even naar de subway lekker een broodje halen. Wat vinden jullie van mij aankoopjes? Laat het weten!



'








4 opmerkingen:

  1. Hahah ik moet ook snel nog een keer naar de primark. De sjaal is echt leuk! En ook nog echt heel goedkoop. Die pyjama is zooo schattig !! En die mini borsteltje en kam ook! Die handschoenen heb ik echt nodig ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten! Ik ga binnenkort eindelijk de Primark in Almere bezoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen