woensdag 12 december 2012

New in, Amsterdam en Sinterklaas || Maria

Sinterklaas is al een tijdje voorbij toen heb ik natuurlijk super leuke cadeautjes gekregen! Maar wij zijn ook vorige week dinsdag met de klas naar amsterdam geweest toen zijn we met vier meiden echt winkel in winkel uit geweest, het was echt super leuk! Ik heb dus super leuke dingen gekregen en die laat ik jullie even zien. Ik zal van sommige dingen ook vertellen hoe ze bevallen, omdat ik natuurlijk sommige dingen al even heb.. Klik op read more ♥


 Als eerst heb ik een super leuk kookboek gekregen over taarten en cupcakes, ik heb er al een leuke taart uitgebakken en er staan echt super leuke dingen in. Ik ben echt helemaal verliefd op het ijsje dus die ga ik sowieso nog een keer maken!









Ik heb ook super leuke beauty producten gekregen, ik heb ze even samen op de foto gezet want anders werden het zoveel foto's. Ik heb ze allemaal al uitgeprobeerd. De nagellakjes hebben echt een super leuke kleur. Ik ben op ze allemaal helemaal verliefd! Verder ruikt de bodycréme echt suuuper lekker! Hij is van de Dove Winter care en ik smeer hem vanaf sinterklaas elke dag op (:
Ik heb ook nog super lekkere douchgel en bodylotion van Kneipp gekregen, ik vind Kneipp echt een geweldig merk en het is gewoon zo fijn! Ik ben vooral echt helemaal weg van de bodylotion, ik vind hem zo fijn uitsmeren en ik denk dat hij super snel op is!
















Ik ben ook nog naar amsterdam geweest daar heb ik nog kleren gekocht. We gingen eerst naar Nemo op excursie *boring* Daarna gingen we met een groep meiden shoppen. We mochten in de kalverstraat shoppen. En het was gewoon echt winkel in, kleren pakken, passen, kopen en winkel uit. Ik heb een setje gekocht maar ik wou eigenlijk ook niet meer kopen want over een week ga ik naar Londen (: Omdat ik nu dus kleedgeld krijg moet ik het over de maand verdelen en was het niet heel slim om alles uit te geven..

Ik heb een wit jasje van kant gekocht met gouden studs. Ik had nog niks van studs en deze vind ik echt geweldig. Ook een glitter hempje, in een beetje roze achtige kleur je had hem ook in goud en zilver maar ik vond deze precies goed en niet te glitterachtig. En ik vind hem ook leuk en ik ga hem sowieso dragen met kerst. Ik heb ook nog een basic spijkerbroek gekocht met wat lichtere vlekken erop. Hij was in de uitverkoop voor de helft van de prijs en ik vond hem heel leuk dus die nam ik ook mee! Als je wil zien hoe het is als ik het aan heb moet je even naar het bovenste plaatje gaan.

Dit waren wat van m'n nieuwe spulletjes, ik vind het zelf echt leuk *natuurlijk* maar wat vonden jullie ervan? Hahahah kom er net achter dat het bericht is getypt op 12-12-12 stoeer (:

Liefsx










Geen opmerkingen:

Een reactie posten