woensdag 21 november 2012

My live in pictures || Eva

Vandaag een my live in pictures, veel foto's zullen van instagram komen want daar ben ik ook actief op.  Phoe, vandaag tot drie uur school, toen had ik even nergens zin meer in haha, toen ging ik eten, trainen en om negen uur was ik thuis. Toen snel even wat voor biologie maken en nu nog even lekker even bloggen, veel leuker als school & huiswerk! Zo, nu weten jullie ook weer heel m'n dag hahaha. Laat ik maar gewoon beginnen met de foto's.

Ik hou echt van die dagen dat je ouders uit eten gaan en zeggen; weetje wat maak maar een pizza voor jezelf. Dit was zo'n dag.



Ik heb echt altijd zo'n rommel in mijn tas. Dit is wat ik onderin mijn tas vind als ik gewoon simpel naar een pen zoek. Is dit herkenbaar of ben ik de enige?
Hier hoef ik niet veel bij te zeggen; ik had gewoon roze nagels, en ja, ik hou er van <3

Leren op mijn bed met lekkere sloffen aan die jullie een paar artikels terug ook al zagen. 

Dit is mijn zusje <33, ze is twee jaar oud en wil altijd een pelletje met mij doen zoals zei dat zegt (spelletje dus), ze kent de regels niet echt ofzo maar ze heeft zelf regels verzonnen, ze pakt een poppetje en stopt het in dat kleine busje die daar staat, dan gaat ze er mee "rijden" terwijl ze zingt; tooooeeet, toeeeet, samen in de autobus, toooooet, toeeeeet, ga je met me mee? Dat is een liedje die ze ooit leerde maar eigenlijk niet bij het spel hoort, en dan zet ze het poppetje op het juiste plankje. Heel schattig.


Maria en ik hebben echt gesprekken op hoog niveau tegenwoordig. Echt fout dit.


Leren met gezellig kaarsjes aan, verder zie je mijn agenda, etui en biologie boek.


Nagels gelakt met magnetische nagellak uit Italië, eerst moet je gewoon lakken. Op het dopje zit een magneet, die houd je er boven en dan komen er streepjes, echt heel leuk om te doen.


Mijn oma had van die lekkere chocolaatjes in de vorm van een sneeuwpop <3

Dit waren de foto's, als jullie me willen volgen op instagram, kan dat. Mijn account heet @evahartman99

Hebben jullie ook Instragram? Laat even je naam achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten