donderdag 8 november 2012

Geklets || Eva

Ik heb echt al lang niet meer geblogd, schandalig gewoon. Maar ik ga er nu verandering in brengen. Ik ga gewoon even lekker kletsen. Gewoon improviseren doe ik nu, wat er in me opkomt vertel ik, dat gaat wel lukken denk ik want ik maak best wel veel mee en ik heb echt leuke dingen om te vertellen. Duss, kijk gewoon mee en je ziet het vanzelf!


Hoe vinden jullie mijn nieuwe sloffen? Zaterdag was ik even shoppen met Maria en nog een andere vriendin en ik kocht deze sloffen. Ik ben echt verlieft op ze, ze zijn zoooooo lekker zacht en leuk met die uiltjes en kleurtjes en pomponnetjes. Ik kocht ze bij de six en ze waren geloof ik 15,- en dat vind ik echt meevallen, want ze zitten echt zo lekker niet normaal gewoon :)

Jaaa, geloof het of niet maar ik ga naar one direction! Ik ben echt zo blij. Ik ben niet de grootste fan die je kan bedenken maar ik werd meegevraagd en ik zei natuurlijk ja. De moeder van een vriendin zou kaartjes regelen en dat is gelukt. Ik ga met twee vriendinnen en ik heb er zin in. Ik bedoel, hoe vet is dit? Ze zijn echt heel bekent en ik vind de muziek ook leuk en ze zijn natuurlijk heel erg knap, hihi.

Dit is ook wel even leuk om te vertellen, gewoon om Maria te pesten. We stonden in de pauze met een groepje een beetje te kletsen totdat er iets uit de lucht kwam vallen. Recht op Maria haar nieuwe Uggs. Het was vogelkak. Maria ging meteen naar binnen en kwam terug met een grote natte vlek op haar Uggs. Dat is nu gelukkig opgedroogd en alles is er nu gelukkig vanaf. 


School. Ik word er echt op dit moment niet goed van. Morgen weer twee toetsen waar ik nog voor moet leren. Eigenlijk elke dag toetsen. Het is gewoon te veel. Ik doe mijn best en het gaat best goed eigenlijk. Maar omdat ik het zo druk heb (en dit geld ook voor Maria trouwens) hebben we gewoon wat minder tijd om te bloggen en dat vind ik echt heel jammer. Want als je dan weer lieve reacties krijgt weet je weer waarom het zo leuk is. Sorry maar we doen ons best om zo veel mogelijk te bloggen en we gaan ook zeker even weer wat meer bloggen!

Zo ik heb niet veel meer te vertellen en jaa, ik ben wel klaar eigenlijk. Hoe vinden jullie zo'n blog als deze en wat zouden jullie leuk vinden om nog te zien op dit blog? En als je dit artikel toch hebt gelezen, laat een comment achter en druk op de volg-knop -------------------------------------->>

xx






2 opmerkingen:

  1. Die sloffen zijn echt cute! En wat balen zeg, die vogelpoep op haar uggs!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Win 60 euros to spend on BoumanOnline (brands like Buddha to Buddha, Ice Watch, Trollbeads and Calvin Klein) by joining my GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige sloffen! En ik word ook niet goed van school, te veel toetsen, te weinig tijd, en geen vrije tijd meer! Ik haat het haha.

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen