woensdag 14 november 2012

Birthday || Maria


Ik ben eindelijk 14 jaar! Eva had het al gezegd maar ik wil er nu ook nog een stukje over schrijven. Ik heb namelijk super leuke cadeautjes gekregen. En een super lekkere taart gemaakt. Ik laat jullie m'n favorieten zien.



 
Deze ketting kreeg ik van m'n zusje, toen ik naar groningen was geweest. Had ik hem zelf gemaakt in een heel leuk winkeltje.











Verder heb ik heel veel nagellak gekregen, ik ben heel blij met de stamp nagellak en heb het nu al 3 keer gedaan (:
Ook heb ik van een vriendin Magnetic nagellak gekregen, ik vind ze echt heel fijn lakken en het zijn zo mooie kleuren!






Ook heb ik een nieuwe fiets gekregen, ik vind de foto niet zo mooi gelukt..
 
Ik heb ook nog leuke sloffen, chocola en veel bakspullen gekregen maar ik vind dit de leukste cadeau's. Wat vinden jullie van m'n cadeau's, en vinden jullie de taart goed gelukt? Liefsx

1 opmerking: