zaterdag 15 september 2012

Tag, this or that || Eva



Vandaag vul ik een tag in waarbij je moet kiezen uit twee dingen, this or that?



















Fashion

Spijkerbroek of joggingbroek
Ik kies denk ik voor een spijkerbroek, een joggingbroek zit natuurlijk wel lekkerder maar een spijkerbroek draag ik gewoon vaker.
Lange mouwen of korte mouwen
Korte mouwen, ik draag het vaker en ik vind het ook praktischer want als je gewoon een shirt met korte mouwen aandoet met een vestje, kan je altijd het vestje uitdoen als je het warm hebt en met lange mouwen gaat dat wat moeilijker.

Jurkjes of rokjes

Tjaa, dat ligt een beetje aan het seizoen bij mij, in de winter draag ik meestal rokjes met  een legging en in de zomer draag ik liever een jurkje.
Streepjes of ruitjes

Streepjes, ik heb niet zo veel met ruitjes.

Teenslippers of sandalen
Dan kies ik sws voor slippers, ik draag eigenlijk echt nooit sandalen.

Sjaals of hoedjes
Ik kies hoe dan ook voor sjaals, en dan vooral colsjaals, hoedjes draag ik nooit.

Oorknopjes of oorhangers

Ik draag eigenlijk beide niet, omdat ik oorbellen niet zo leuk bij mezelf vind, als ik dan moest kiezen zou ik toch voor knopjes gaan, misschien vind ik roosjes ofzo in mn oor toch wel leuk.


Kettingen of armbanden

Ik kies toch voor kettingen omdat die een saai shirtje toch leuker kunnen maken.


Hakken of platte schoenen
Platte, die draag ik eigenlijk alleen maar omdat ik al vrij lang van mezelf ben.

Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Beide zou ik niet dragen maar als ik dan echt moet kiezen ga ik voor cowboylaarzen.

Jasje of vest
Jasje, vind ik netter staan
Nagels


Lang of kort
Lang, maar niet te lang, korte nagels vind ik eerlijk gezegd een beetje onverzorgd.

Gekleurd of een french manicure
Gekleurd, dat kan een outfit gewoon leuk afmaken.

Met nailart of zonder nailart
Met! ik vind nailart gewoon echt super leuk!

Haar

Krullend of stijl
Over het algemeen vind ik krullen leuker maar bij mezelf vind ik stijl mooier.

Knot of paardenstaart
Knot, dat draag ik vaker en ik vind het lekkerder zitten.

Schuifspeldjes of clipjesClipjes! Schuifspeldjes zakken er bij mij altijd uit...

Haarlak of gel
Lak, gel vind ik gewoon niet fijn.

Lang of kort
Lang, ik heb zelf ook lang haar en ik zou het nooit kort laten knippen, met lang haar kan je trouwens ook meer.

Licht of donker
Dat vind ik niet uitmaken, zolang het maar wel bij je huidskleur past, dus geen blond haar bij een bruin persoon.
Los of vast 
Ligt er aan :) gewoon op school ofzo heb ik het liever los. maar met sporten liever vast.
 
Zomaar

Regen of zonneschijn

Zonneschijn. Dat vind toch iedereen?


Zomer of winter
Zomeeeeeeer!, ik heb echt een hekel aan de winter


Herfst of Lente

Lente, dan kun je je leuke hempjes weer uit de kast plukken en overal komen weer leuke bloemen enzo.


Chocolade of vanille
Sws chocola, heeeeeeeerlijk, en aan vanille heb ik eigenlijk gewoon een hekel.

xx <33






Geen opmerkingen:

Een reactie posten