woensdag 26 september 2012

Shoplog groningen || Eva

Zaterdag ben ik even wezen shoppen in Groningen en ik heb erg leuke dingen gekocht, niet super veel maar je kunt er wel veel setjes mee maken.


Als eerste deze mosterd gele broek, hier heb ik eigenlijk ook de meeste kleren voor op gekocht, deze wou ik graag, dus kocht ik heb bij de shoeby fashion voor 29,95 maar eigenlijk had ik er niks om op te doen dus tijd op te shoppen, druk op de read more knop voor de rest van de aankoopjes!



Als eerste dit shirt, ik vond deze erg leuk omdat er zo'n gele strik op zit en dat komt weer in de broek terug. 24,95


Sorry maar sommige foto's worden automatisch omgedraaid :$, dit is een shirtje van kant die ik haalde bij de america today, 34,95


Deze is ook van de america today, onderaan zit eigenlijk nog een kanten randje maar dat zie je hier niet, deze was afgeprijst naar 20,00


Dit is gewoon een simpele zwarte trui leuk met een sjaaltje, ik was hier niet meteen verlieft op ofzo maar hij was maar 5 euro en dat is gewoon handig.


Ik was al een tijdje opzoek naar een spijkerblouse en yess, ik heb er een gevonden bij de only voor 29,95.


Een blauw shirtje voor onder het kanten shirtje ook van de america today van 14,95


Nog een sjaaltje voor op bijvoorbeeld de zwarte tui, gehaald bij de six voor 12,95.

Dit was het al weer ookal heb ik sterk het gevoel dat ik iets vergeten ben maarja, wat vinden jullie van mijn aankoopjes en weten jullie misschien hoe het komt dat mijn foto's op de kop komen te staan terwijl ze gewoon recht op mijn laptop staan? xx <33




Geen opmerkingen:

Een reactie posten