dinsdag 11 september 2012

My room || Maria

Mijn kamer is net een week geleden geverfd en opnieuw ingericht dus het leek mij wel leuk om mijn nieuwe kamer aan jullie te laten zien (:
Ik had eerst een roze met blauwe en paarse kamer alleen ik vond alles wat te fel worden, dus heb ik nu voor een blauwe met witte kamer gekozen. 

Ik heb een makeup tafel met spiegel, waar ik heel blij mee ben nu kan ik al het opmaken ens gewoon lekker aan een tafel doen. Ik had tot de zomervakantie ook een hele kleine kast (niet al m'n kleren pasten erin) maar ik heb nu eindelijk een grotere! Voorderest staan er gewoon standaard spullen in; bureau, bed.
Ik slaap op zolder dus heb nog een grotere kamer als m'n vader en moeder!

























Ik ben zelf echt heel blij met m'n kamer en vind hem erg mooi geworden wat vinden jullie ervan? xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten