zaterdag 29 september 2012

My live in photo's || Maria

Natuurlijk zit ik op instagram en zet ik er foto's op, ik deze post laat ik jullie wat foto's zien!













1. Dit vond ik zo leuk, mijn moeder kwam op het idee om een hartje op de pannenkoek te maken, so sweet!
2. Deze auto! Ik weet zeker dat ik deze later wil! het bijzondere is er zaten wel 4 mensen in ;o
3. Wat doe je als je eerste 3 uur vrij bent? Ontbijten bij de hema.
4. Deze week waren er zoveel regenbogen, dan staat er natuurlijk ook een op m'n instagram!
5. Een pacman nailart, ik vond hem zo leuk om te maken, het was wel jammer dat die er zo snel alweer af was.
6. Tjaa, dit is gewoon waarom ik school haat.
7. Dit heb ik echt altijd op als ik slaap, we hadden hem voor kamp gekocht als grapje maar ik vind hem eigenlijk heel fijn zitten.
8. Dit is vind ik zo'n leuk kleurtje, en hij lakt ook zo fijn!
9. Bugles zijn niet alleen lekker, je word er ook opeens een heks door (:
10. Eva en ik hadden met gym een knot in, toen we pionnen moesten pakken deden we ze op ons hoofd, echte verkeersvrouwen!

Dit waren ze dan weer, wil je me volgen op instagram? -- xxmariag

Wat vinden jullie van de foto's? Hebben jullie ook instagram?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten