zaterdag 22 september 2012

DIY vilt || Maria

Ik maak al heel lang hartjes van vilt, en vandaag dacht ik; ik maak eens een vogeltje! Ik laat jullie zien hoe het moet! En laat jullie ook nog andere zien.

DIY; vogeltje maken van vilt













Knip eerst de vorm  uit die je wilt maken dat kan een vogeltje zijn maar ook een hartje of bloemetje. Ik heb een vogeltje gedaan met een hartje als vleugel, ik gebruik een knoopje als oog.















Spelt het daarna vast aan een dubbel stukje vilt en knip het uit.














als je dat ook gedaan hebt bij de andere dingen leg je het zo op elkaar hoe jij het wilt hebben.










Naai de losse dingen aan het vogeltje.













Daarna naai de allebei de kanten van de vogeltjes aan elkaar, als je bovenaan bent naai je er een lintje aan en vul hem wanneer je bijna klaar bent met watten.
















En dan ben je klaar!


Andere vilt dingen.








Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie dit al een keer gedaan? xo

1 opmerking: