zaterdag 8 september 2012

Betaalbare make-up || Maria

Hebben jullie ook wel eens, je ziet een hele fijne mascara en dan zie je dat hij 20 euro is.
Ik denk dan meestal ja dag ik koop wel een goedkopere! Hier fijne goedkope make-up!




Essence, Catrice, NYC zijn niet hele dure merken maar zelf vind ik ze wel fijn.

Van Catrice heb ik alleen nagellak, van essence heb ik eigenlijk van alles wat en van NYC heb ik nagellak en mascara.


NYC New York Color Big Bold Mascara






€3,99 - Deze vind ik erg fijn en heeft een hele grote borstel.











€2,99



Ultimate Nail Lacquer 030 Meet Me At Coral Island€2,49 - deze kleur lijkt me erg mooi zelf heb ik heb nog niet.


Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie hier al iets van of ben je nu van plan het te kopen?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten